قوشقی ایدیم عکس ترکمنی

قوشقی ایدیم عکس ترکمنی

ایدیم قوشقی عکس ترکمن ایلیمیزین همه زادی با خوش گلدینگیز

                              نامه ی آیللر

  نامه ی دختر ترکمن آیللر به پسر ترکمن حاجی دردی.

  سلام من ماه ها هستم حاجی ایستاده تو مرا رقصاندی / تو به من

  صورت نمی دهی/ تو مرا نمی شماری/ تو ناس می خوری/موهای

  تو کل هست / مادرت به من خورشید نداد/ مادرت شکم مرا سوزاند/

  دیگر از دهنم آتیش در می آید/ ولی من تو را دیدنم می آید. خندهخندهخنده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: شایلان ׀ تاریخ: یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , turkmenilim7.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com